Ostu info 2017-11-06T14:02:52+00:00

Ostmine

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna kaffi.ee , Coffee Bean OÜ reg. kood 11593539 , L.Koidula 38 Tallinn vahel kaffi.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad kaffi.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.
3.2. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka ostmist”. Teid suunatakse tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.
3.3. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Coffee Bean OÜ arvelduskontole.

4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
4.2. Toodete eest on võimalik tasuda:
1) internetipanga kaudu. (Swedbank, SEB, Nordea Pank ja Danske Bank pangalinkide kaudu).
2) krediitkaardiga või sularahas kohapeal meie esinduses.
4.3. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 5 päeva jooksul laekunud.
4.4. Tellimuse tühistamise või ostetud toote tagastamise korral tagastatakse ostusumma vastavalt tellimuse vormistamisel valitud makseviisile:
1) Pangalingi või ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus. 2) Krediitkaardiga tehtud makse puhul esitatakse tehingu tühistamise avaldus kaardimakse keskusele.

Kohaletoimetamine ja tarne

  • Tellimusele mis on tehtud koos transpordiga läbi Smartposti või Omniva ennem kella 17.00 pannakse teele samal päeval.
  • Kaup on teie pakiautomaadis järgmisel tööpäeval.
  • Kui soovite kaupa väljaspoole Eestit, uurige ennem tingimusti telefonil: 6721623 või info@kaffi.ee või info@coffeebean.ee
  • Ostudele üle 25,00 euro on transport üle Eesti tasuta.
  • Kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse teid SMS-sõnumiga. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi, mille sisestamisel saate paki automaadist kätte. Juhul kui tellitud kaupu ei ole võimalik ühe saadetisena väljastada, saadab Kohviklubi kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest saatekulu ei lisandu.
  • Suuremahulistele ja suuremõõdulistele kaupadele ja seadmetele pakume transporti läbi Itella Logistics OÜ ja transport üle Eesti on tasuta.
  • Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega ühendust, et täpsustada toodete kohale toomise aeg.
  • Teie poolt tellitud tooted toimetatakse Teie poolt näidatud aadressile Teie maja välisukseni.
  • Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
  • Coffee Bean OÜ/ Kaffi.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  • Meie esindusest kohapealt saab kõik tooted ilma transpordikuluta.

 

Tagastamine

  • Kui ostetud toode teile mistahes põhjusel ei sobi, on teil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, peab olema vigastamata kujul originaalpakendis, koos kõikide markeeringutega ja täiskomplektis.
  • Seepärast soovitame kauba kättesaamisel avada pakend võimalikult ettevaatlikult ning seda kahjustamata. Kauba transpordikulu ei kuulu tagastamisele.
  • Kui tegu on kampaaniatootega ning sellega kaasnes veel erinevaid tooteid kuuluvad need samuti tagastamisele kasutama ja originaalpakendis.
  • Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri aadressile info@kaffi.ee Kirjas märkige üles tellitud kauba nimetus, arvenumber, maksmise kuupäev ning tagastamise põhjus. Raha tagastame ülekandega samale pangakontole, millelt makse kauba eest laekus ning teeme seda 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist.
  • Kaffi.ee e-poel on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha võtta.